Правила повернення товару
Гарантія і повернення товару
В RS4U в асортименті представлені сертифіковані товари належної якості. Продаж і обслуговування клієнтів здійснюється по всій території України (в межах зон, підконтрольних владі України).
Для обслуговування товару за гарантією ви можете звернутись у наш сервісний центр, якщо до товару прикладається гарантійний талон.
Правила повернення товару
Повернути чи безкоштовно усунути несправність товару з дефектом, що був придбаний в інтернет-магазині RS4U, протягом його гарантійного терміну, можливо за таких умов, згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»:
1) наявність документу від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що товар неналежної якості з вини виробника;
2) збережено гарантійний талон (або платіжний документ, якщо товар продавався без гарантійного талону) та документ, що підтверджує його оплату;
3) цілісність комплекту поставки товару не порушена.
Споживач має також право на повернення товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів від дня його придбання згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», якщо товар не був у вжитку.
Продавець має право не приймати товар:
якщо він був у вжитку, його товарний вигляд погіршено, відсутні пломби та ярлики;
у разі замовлення товару, який був доставлений індивідуально покупцю і його немає у постійному асортименті на складі продавця.